Een snellere dienstverlening

Als ondernemer heb ik laatst voor de keuze gestaan om als bedrijf over te stappen naar het elektronisch ondertekenen. Wij als bezorgdienst werkten vroeger nog met de papieren handtekening, maar echter werden hierbij vele fouten gemaakt en kunnen wij dit ons als bedrijf hedendaags niet meer veroorloven. Om deze reden heb ik besloten om te gaan investeren in een elektronisch systeem waarmee de handtekening van de klant direct wordt opgeslagen en verwerkt, waardoor wij als bedrijf een snellere dienstverlening kunnen leveren.

Weg met de papieren handtekening

De papieren handtekening is helemaal van de 20e eeuw, en daarom is het zaak om als bedrijf zo snel mogelijk van deze manier van ondertekenen af te zien. Hedendaags gaat alles online en via computers en is het ook als bedrijf zijnde de bedoeling om met de tijd mee te gaan en uiteindelijk over te stappen na de digitale handtekening. Als bedrijf is het ook gewoonweg veel goedkoper om hierin te gaan investeren, doordat met deze manier van ondertekenen veel tijd bespaart wordt en elke ondernemer weet: ‘Tijd kost geld’.

Informatie over digitale handtekening

Wilt u meer informatie ontvangen voor het overstappen naar de digitale handtekening? Surf dan direct naar de website van Evidos!

Reacties zijn gesloten.